Anna Kwatera

Pedagog dwojga specjalności:
opiekuńczo - wychowawczej
oraz przedszkolnej i wczesnoszkolnej.
Nauczyciel akademicki
na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie.

Anna Kwatera

Od kilkunastu lat zajmuje się kształceniem nauczycieli w wymiarze teoretycznym i praktycznym, współpracując z uniwersyteckimi szkołami ćwiczeń. Zainteresowania naukowe i badawcze koncentruje na zagadnieniach dotyczących zróżnicowanych kwestii dydaktycznych, pedeutologicznych i społecznych.
Autorka 46 publikacji, w tym monografii autorskich, wieloautorskich, artykułów naukowych, artykułów popularnonaukowych, w formie wydawnictw konwencjonalnych, e-booków i publikacji internetowych, w języku polskim i angielskim. Uczestniczka 51 konferencji naukowych, w tym 32 krajowych i 18 międzynarodowych, w kraju i zagranicą (Litwa, Niemcy, Słowacja, Ukraina), organizatorka i współorganizatorka 10 z nich.
Realizatorka i uczestniczka edukacyjnych i społecznych projektów krajowych i międzynarodowych. Prywatnie pasjonatka ludzi i swojej pracy, podróży i kuchni włoskiej, literatury Arturo Pérez-Reverte’a i biografii nietuzinkowych osobowości oraz nieustająco – działalności artystycznej Salwadora Dali.

Katarzyna Kaznowska

Absolwentką filologii polskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Krakowie. Ukończyła także dwa kierunki studiów podyplomowych w zakresie Zintegrowanej Wczesnej Edukacji oraz Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej.

Katarzyna Kaznowska

Moją pracę zawodową rozpoczęłam od nauki w liceum ogólnokształcącym, gdzie przez pięć lat doskonaliłam swój warsztat nauczyciela, osiągając kolejne stopnie awansu zawodowego. Podczas czteroletniej działalności w Szkolnym Punkcie Konsultacyjnym przy Ambasadzie RP w Mińsku , zdobywałam doświadczenie w pracy z młodzieżą pochodzenia polskiego, mieszkającą na Białorusi. Uczyłam tam dzieci ze wszystkich grup wiekowych. Dodatkowo z ramienia Ambasady RP nadzorowałam postępy nauczycieli języka polskiego, wykładających w szkołach białoruskich. Po powrocie do Polski postanowiłam poświęcić się pracy nauczyciela i wychowawcy uczniów klas początkowych szkoły podstawowej.
Podczas zajęć wykorzystuję formy aktywizujące i metody aktywnego działania. Jestem zwolenniczką twórczych zajęć, które wydobywają kreatywność uczniów, ich indywidualne predyspozycje i odpowiednio stymulują dziecięcą wyobraźnię
Najwięcej satysfakcji daje mi kontakt z małymi dziećmi. Bardzo cenię ich prostolinijność, szczerość, otwartość i ciekawość świata.

Anna Jagiełło-Wolsza

Filolog włoski z wykształcenia. Skończyła podyplomowe studia Coach i Trener na WSE im. Ks. J. Tischnera. Fotografuje i tworzy bloga kulinarnego.

Anna Jagiełło-Wolsza

Jestem renesansową duszą.
Filologiem włoskim z wykształcenia. Uwielbiam uczyć się ciągle nowych języków, i to najchętniej po prostu zanurzając się w nich całkowicie, a jeśli to niemożliwe, czytając książki w oryginale.
Kocham wychowywać moich dwóch synków.
Dla nich porzuciłam korporacje, w których pracowałam z racji znajomości języka włoskiego, francuskiego i angielskiego zajmując się: obsługą klienta, ściąganiem należności, administracją ubezpieczeń, obsługą klienta bankowego w dziedzinie operacji na akcjach i obligacjach.
Skończyłam podyplomowe studia Coach i Trener na WSE im. Ks. J. Tischnera. Kontakt z innymi ludźmi jest dla mnie bardzo cenny. Każda rozmowa z drugim człowiekiem jest szansą, by poznać i rozpoznać pragnienia i mocne strony, powiedzieć: działaj, odważ się, poskładaj w piękną całość swoje życie, z elementów, które są dla CIEBIE ważne.
Fotografuję. Od dwóch lat współtworzę kulinarnego bloga, nadaję mu kształt w fotografiach: www.seegooday.blogspot.pl

Agnieszka Sukiennik

Absolwentka filologii angielskiej Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Od lat pracuje jako nauczycielka, lektorka i tłumaczka.
Doświadczenie zawodowe zdobywała w przedszkolu, szkole podstawowej, liceum i na uniwersytecie.

Agnieszka Sukiennik

Lubię uczyć. I lubię wszystkie grupy wiekowe, bo każda stawia inne wymagania i przynosi różne radości. Szczególnie wdzięcznymi odbiorcami są dzieci - najbardziej chłonnymi, zaangażowanymi i emocjonalnymi. Jako nastolatka byłam harcerką - drużynową
zuchów a podczas studiów zajmowałam się dziećmi jako au-pair w amerykańskim programie Family Companion. Fascynuje nie możliwość uczenia mimochodem, przez zabawę i niezauważalnie… Grupa trzylatków, dla których napisałam program Natural Immersion nawet nie wiedziała, że uczy się obcego języka - po prostu spędzali w przedszkolu czas z Andrew i innymi anglojęzycznymi dorosłymi.
„Od zawsze” współpracuję z native speaker’ami i polskimi nauczycielami. Interesuję się socjologią, psychologią, mechanizmami rządzącymi jednostką i grupą. O Good Behavior Game dowiedziałam się podczas jednego z moich pobytów w Stanach Zjednoczonych.
Myślę, że to absolutnie fascynująca przygoda dla wszystkich jej uczestników...

Urszula Kozaczuk

Absolwentka socjologii i pracy socjalnej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Przez ostatnie 9 lat czerpała doświadczenie zawodowe i inspirację z pracy w przedszkolu artystyczno – językowym, gdzie wraz z grupą Małych Przyjaciół nieustannie odkrywała nowe tajemnice dziecięcego świata. Obecnie koordynator merytoryczny i coach w programie Good Behavior Game.

Urszula Kozaczuk

Uczestniczyłam w programie Socrates-Erasmus, dzięki któremu część studiów I stopnia odbyłam na wydziale socjalnym Kymenlaakso University of Applied Scienses w Finlandii.
Od dzieciństwa jestem związana z harcerstwem, które stanowi doskonałe połączenie wielu moich pasji i wciąż daje okazję do zdobywania nowych umiejętności i poszerzania wiedzy z wielu zakresów. Ukończyłam kurs języka migowego IV stopnia, jestem otwarta na nowe doświadczenia, chętnie przekraczam kolejne granice. Uwielbiam czytać i podróżować, w wolnych chwilach uprawiam sport, fotografuję i daję się porwać dobrej muzyce.
W pracy nauczyciela najbardziej kocham to, że pozwala ona czasem dopuścić do głosu dziecko, które wciąż mam w sobie dlatego uważam, że Good Behavior Game, to projekt, który pokochają zarówno nauczyciele, jak dzieci, dla których zabawa jest tym, czego
w szkole brakuje im najbardziej.

Małgorzata Zasuńska

Absolwentka psychologii i anglistka. Karierę zawodową rozpoczynała w służbie zdrowia, w pracy z dorosłymi pacjentami oddziału psychiatrii oraz rodzinami osób uzależnionych. Od wielu lat związana z edukacją jako psycholog szkolny i nauczyciel języka angielskiego.

Małgorzata Zasuńska

Obecnie pracuje w Warszawskim Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń - ośrodku doskonalenia nauczycieli i koordynuje projekty współpracy międzynarodowej, m.in. projekt systemowy Erasmus+ RATE Raising Achievement Together, Erasmus+ Family and Community Engagement, Comenius REGIO Enhancing Language and Intercultural Competences oraz Amgen Teach Engaging Science Educators. Koordynatorka Young Learners Resource Center w Warszawie.
Współautorka publikacji dotyczących włączania uczniów cudzoziemskich do edukacji w Polsce.
Ukończyła m.in. szkolenia Terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach, Studium Analizy Tranzakcyjnej wraz z Testem „101”, Trening umiejętności zachowań asertywnych, A Person Centered Approach To Cross-Cultural Communication. Zdobyła certyfikat Trenera Grupowego Treningu Zastępowania Agresji. Absolwentka International Visitor Leadership Program - United States Department of State Bureau of Educational and Cultural Affairs oraz kursu podyplomowego Teaching English to Young Learners w University of Maryland, Baltimore County.
W czasie wolnym lubi uciec z miasta w strefę ciszy, zieleni i natury, jeździć na rowerze i pływać, a zimą zażywać sauny chłodząc się śniegiem – zaraziła się tym od przyjaciół Finów.

Magdalena Żurawska

Nauczyciel - pedagog w szkole podstawowej. Lektor języka angielskiego, absolwentka licznych studiów podyplomowych i uczestnik licznych kursów i warsztatów.

Magdalena Żurawska

W 2002 r. ukończyłam studia pedagogiczne na Wydziale Pedagogicznym UW. Ostatni rok studiów 2001-2002 studiowałam na Katolickiem Uniwersytecie w Leuven w ramach programu Erasmus-Socrates. Studia odbywały się całkowicie w języku angielskim.
Nieustannie podnoszę swoje kwalifikacje i rozwijam umiejętnosci podejmując studia podyplomowe, kursy kwalifikacyjne, warsztaty itp.
Pracowałam róznież przez wiele lat jako lektor języka angielskiego w szkole językowej Early Stage, gdzie nauczałam głównie dzieci w młodszym wieku szkolnym.
Pracując jako pedagog szkolny co dzień przekonuję się jak ważne jest w życiu człowieka, jak najwcześniejsze kształcenie umiejętności społecznych takich jak: współpraca, umiejetnosć dostrzeżenia drugej osoby, działania według zasad wspólnie ustalonych itd.

Agnieszka Majewska

Z wykształcenia animatorka, pedagożka i edukatorka. Przez wiele lat pracowała metodą dramy z młodzieżą, także w obszarze profilaktyki.

Agnieszka Majewska

Z wykształcenia jestem animatorką, pedagożką i edukatorką. Przez wiele lat pracowałam metodą dramy z młodzieżą, także w obszarze profilaktyki. To z goła inna metoda niż ta, którą proponuje GBG, zatem mam nadzieję, że obserwowanie i porównanie efektów a raczej samego przebiegu w polskich szkołach będzie ciekawe oraz uczące. Do programu, który jest badawczy, podchodzę z lekką dozą sceptycyzmy i z dużym zaciekawieniem. Wartościowe też jest to, że przy współpracy z mentorami amerykańskimi, całym zespołem asystentów, ewaluatorów i nauczycielami oraz uczniami jako podmiotem całego zajścia, będziemy mogli stworzyć czy zaadoptować całkiem nowy program profilaktyczny.

Ewa Wrzesińska-Kuzka

Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej i etyki, absolwentką Wyższej Szkoły Pedagogicznej Związku Nauczycielskiego Polskiego w Warszawie. Od ponad trzydziestu lat zajmuję się wychowywaniem i nauczaniem dzieci.

Ewa Wrzesińska-Kuzka

Jestem nauczycielką edukacji wczesnoszkolnej i etyki, absolwentką Wyższej Szkoły Pedagogicznej Związku Nauczycielskiego Polskiego w Warszawie. Od ponad trzydziestu lat zajmuję się wychowywaniem i nauczaniem dzieci. W swojej pracy często stosuję niekonwencjonalne metody, jak na przykład karty dialogowe Klanzy, metody Veroniki Sherbourn, czy zabawy w teatr. Kocham to, co robię i zwracam szczególną uwagę na rozwój artystyczny dzieci, wdrażanie ich do samodzielności, do podejmowania decyzji i brania za nie odpowiedzialności. Jestem otwarta na dzielenie się wiedzą, bo wiem, że pedagogika, to proces, w którym musi być ciągłość, przekazywanie doświadczeń przyszłym nauczycielom i wzajemna inspiracja. To staram się zawsze przekazywać moim stażystom z Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie.
Program Good Behaviour Game da mi możliwość kształtowania u najmłodszych uczniów właściwych norm dotyczących zachowania już od samego początku ich funkcjonowania w grupie szkolnej.

Zofia Sołtys

Absolwentka kulturoznawstwa na Uniwerytecie Śląskim, kwalifikacje do nauczania języka angielskiego zdobyła na Uniwersytecie Warszawskim. Nauczycielka angielskiego w szkole podstawowej na Ochocie w Warszawie, instrukotr narciarski i rowerowy.

Zofia Sołtys

Przez całe swoje zawodowe życie zajmuję się pracą z dziećmi. Głównie jako nauczycielka angielskiego w szkole podstawowej na Ochocie w Warszawie, ale również jako wychowawczyni swoich kolejnych klas, jako instrukotr narciarski, czy rowerowy. Kształtowanie dzieci to dla mnie najpiękniejszy cel pracy – odkrywanie wraz z nimi pasji, poznawanie świata, wspólne działania, które tworzą w nich fundament dorosłego życia. To, co zaszczepiamy dzieciom w młodych latach procentuje potem bardzo długo i jest zapisane
w ich bardzo głębokiej pamięci.
Jestem absolwentką kulturoznawstwa na Uniwerytecie Śląskim, a kwalifikacje do nauczania języka angielskiego zdobyłam na Uniwersytecie Warszawskim.
Program Good Behaviour Game trafia idealnie w potrzeby współczesnych dzieci. Prowadzone na pasku działań dostępnej im elektroniki, często nie wiedzą nawet, jak ważne
i jak satysfakcjonujące jest przejmowanie pełnej odpowiedzialności za to, co sami robimy. GBG wykształca w nich tę właśnie cechę, więc chętnie spopularyzuję program w ochockich szkołach.

Dominika Woźniakiewicz

Pedagog szkolny z dużym doświadczeniem, absolwentka Szkoły Mentorów Oświaty, mama dwóch nastolatków.

Dominika Woźniakiewicz

Od 8 lat pracuję jako pedagog w jednej z krakowskich Szkół Podstawowych. Wcześniej pracowałam z dziećmi z nadpobudliwością psychoruchową w poradni specjalistycznej. Ukończyłam szkolenie EEG - Biofeedback, terapię pedagogiczną, a ostatnio Szkołę Mentorów Oświaty organizowaną przez Stowarzyszenie Promentor.
Prywatnie jestem mamą dwóch nastolatków. Lubię długie spacery, wycieczki górskie, pływanie i jazdę na rowerze. A jak się już tym wszystkim zmęczę, to chętnie słucham muzyki lub czytam w asyście moich 2 kotek.

Dominika Makowska

Filolog Polski i nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej, absolwentka studiów podyplomowych z zakresu oligofrenopedagogiki. Nieustannie poszerza swoją wiedzę i kompetencje.

DominikaMakowska

Z wykształcenia jestem filologiem polskim, z zamiłowania nauczycielką edukacji wczesnoszkolnej. Ukończyłam studia magisterskie na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podyplomowe Studia Edukacji Wczesnoszkolnej na Wydziale Pedagogicznym UW. Uważam, że aby się rozwijać, nie można stawać w miejscu, dlatego nieustannie się dokształcam, jestem absolwentką studiów podyplomowych ITI w SGGW oraz kursu z zakresu oligofrenopedagogiki.

Pracę w szkole cenię sobie za olbrzymią kreatywność, której wymaga ona od nauczyciela oraz za codzienne, niekończące się wyzwania. Dzieciaki są dla mnie studnią inspiracji. W edukacji lubię sięgać po różne nowinki i ciekawostki, dlatego projekt Good Behavior Game uważam za wartościowy, zarówno dla nauczycieli, ale przede wszystkim dla dzieci. To dobra zabawa, która pozwoli wypracować zamierzone efekty w każdej, nawet najtrudniejszej klasie :)!

Agnieszka Słupska

Absolwentka pedagogiki społeczno-opiekuńczej Akademii Pedagogicznej w Krakowie oraz studiów podyplomowych z zakresu edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Kocha podróże i spotkania z ludźmi.

Agnieszka Słupska

Absolwentka pedagogiki społeczno-opiekuńczej Akademii Pedagogicznej w Krakowie.

Ukończyła studia podyplomowe o kierunku zintegrowanej edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej oraz terapii pedagogicznej z elementami arteterapii.

Jestem nauczycielką w oddziale przedszkolnym przy szkole podstawowej. Kocham pracę z dziećmi, rozwijanie ich zainteresowań, uzdolnień i odkrywanie nowych. Czerpię ogromną radość z twórczego spędzania czasu z nimi, odkrywania świata poprzez doświadczenia i działanie praktyczne. Wycieczki, poznawanie najbliższej okolicy, a także wyjazdy szczególnie do gospodarstw agroturystycznych to sposób w jaki zaszczepiam u dzieci radość i fascynację odkrywania tego co nieznane.
Wiele czasu w swojej pracy działam twórczo, wykorzystując różnorodne techniki artystyczne w pracy z dziećmi.

Uwielbiam podróże, te po Polsce a także trochę dalsze. Lubię poznawać nowe kultury, zwyczaje, uwielbiam poznawać nowych ludzi i słuchać ich opowieści.

Katarzyna Gunia

Absolwentka studiów magisterskich na kierunku terapia pedagogiczna z coachingiem. Nauczyciel nauczania wczesnoszkolnego w jednej z krakowskich szkół podstawowych.

Katarzyna Gunia

Studia magisterskie ukończyła na Akademii Humanistyczno – Ekonomicznej na kierunku terapia pedagogiczna z coachingiem w Łodzi, studia licencjackie na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie na kierunku oligofrenopedagogika, stawiając na ustawiczny rozwój ukończyła również studia podyplomowe na kierunku edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna w Wyższej Szkole im. Jańskiego w Krakowie, od 7 lat czynny nauczyciel w klasach 1-3 w jednej z krakowskich szkół podstawowych. Od roku w programie GBG jako nauczyciel, obecnie jako coach. Jej pasją jest rękodzieło i prace ręczne różnymi technikami. Prowadzi otwarte zajęcia w szkolnej pracowni rękodzieła dla dzieci i rodziców, kocha też prace w swoim ogrodzie kwiatowym i warzywniczym. Ma psa i cztery koty.

Martyna Bielińska

Absolwentka studiów z zakresu edukacji integracyjnej i włączającej, oligofrenopedagogiki oraz studiów podyplomowych z zakresu edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej.

Martyna Bielińska

Absolwentka studiów z zakresu edukacji integracyjnej i włączającej na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, oligofrenopedagogiki na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz studiów podyplomowych z zakresu edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Ciągle poszukująca nowych inspiracji. Obecnie pracuje jako nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej w klasach I-III, wcześniej jako nauczyciel wspomagający. Lubi aktywność i wykorzystuje to w pracy z dziećmi, co daje jej radość. Od roku uczestniczy w programie Good Bevavior Game jako nauczyciel, obecnie także jako coach. Jej pasją są wycieczki rowerowe, górskie wyprawy oraz czytanie książek i prace ręczne z wykorzystaniem różnych technik.

Joanna Filek

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku Religioznawstwo, ukończyła także studia Pedagogiczne na Akademii Ignatianum, obecnie kończy kolejne studia z zakresu Psychologii i coachingu.

Joanna Filek

Jestem miłośniczką zdrowego stylu życia. Moją pasją jest naturalna pielęgnacja, dlatego otworzyłam sklep z naturalnymi kosmetykami. W moim domu znajdziecie tylko produkty eko 😉 Od kilku lat prowadzę szkolenia z zakresu sprzedaży. Prywatnie jestem mamą dwóch córek, książkoholiczką, fanką komiksów i fitnessu. Kocham góry i wyprawy rowerowe.